Retur

Art. 7. (1) "Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv." "Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga: a) pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator" - intrucat au fost indeplinite prevederile art. 4 din Ordonanta.

Art. 8. "In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 15 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator".

Art. 10. "Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:

a) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

b) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

c) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator"

Produsele pot fi returnate doar in cazul in care clientul constata defectiuni fizice grave, datorate executiei sau altor cauze, defecte de tiparire etc, si care ni se vor aduce la cunostinta in 24 de ore de la data primirii coletului si sesizarea acestora.

In acest caz ne obligam sa va returnam contravaloarea, imediat ce produsele in cauza ne sunt returnate, sau dupa caz, reexecutarea comenzii.


Sus